woensdag 11 juli 2012


5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze foto is minder scherp als je andere foto's Melis maar je bent het nog aan het leren ga zo door met mooie foto's maken liefs Oma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb ik expres gedaan, zodat de bloem nog mooier uit komt! ;) hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto Melissa, prachtige onscherpe achtergrond, je bloem komt nu perfect tot zijn recht.
    Ik zie dat je niet met diafragma voorkeuze werkt, je hebt je toestel op de P stand staan, of helemaal automatisch.
    Ik zou proberen om met diafragma voorkeuze te gaan werken, de camera rekent dan zelf de sluitertijd uit.
    Je hebt het dan zelf in de hand, nu bepaald je camera alles.

    Een mooie onscherpe achtergrond krijg je door het onderwerp wat verder van je achtergrond te zetten, en je diafragma bv op 5.6 te zetten.
    Dat valt niet altijd mee, soms is de mogelijkheid er gewoon niet.

    Ik zag in je exif gegevens dat het diafragma 6.3 was en de sluitertijd 1/60 en je iso was 200.
    Je kan er dus nog meer uithalen, je ziet het goed, complimentje van mij.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankje Irma! Dat klopt inderdaad, ik zet hem in de bloemetjes stand op mijn Nikon. Laatst heb ik een boek cadeau gekregen en daar stond ook van alles in over diafragma enz. Laatst ben ik er een beetje mee begonnen om te oefenen. Is nog best lastig! hahah

    Groetjes Melissa

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest! Ik hoop dat u nog is terug komt. Groetjes Melissa.

Thanks for your visit and comment.
Merci pour votre visite et commentaires.
Gracias por tu visita y comentario.
Grazie per la vostra visita e commento.
Köszönöm a látogatást és megjegyzést.
Tak for dit besøg og kommentar.
Kiitos vierailusta ja kommentoitavaksi.
Tack för ditt besök och kommentar.
Obrigado por sua visita e comentário.
Dziękujemy za wizytę i komentarz.
Спасибо за ваш визит и комментарий.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...